sobota, 22 stycznia 2011

Sałatka z mango i awokado



Ludzie dzielą się na tych, którzy awokado kochają i na tych, którzy go nienawidzą. Nie spotkałam jeszcze nikogo, kto na jego temat miałby inne zdanie. Ja osobiście baaardzo go kiedyś nie lubiłam. Wydawało mi się mdłe, zbyt miękkie i bez smaku. W chwili obecnej nie mogę zrozumieć, jak mogłam tak myśleć! Darzę awokado miłością szczerą i prawdziwą i myślę, że mogłabym go jeść cały czas. Mango zresztą też. Pomimo, że zajadam owoce niemal hurtowo, to  muszę przyznać, że mango jest jednym z moich ulubionych - nie za słodkie, soczyste, o pięknym i intensywnym kolorze. Dlaczego więc tych smaków nie połączyć?

Połączyłam i stwierdzić muszę, że w te pochmurne dni tego mi właśnie było trzeba. Ulubione smaki i kolory na talerzu od razu poprawiły mi humor :) Jednak samo awokado i mango tworzą miękką i niczym nie wyróżniającą się mieszankę smakową, dlatego dodatek cebuli (ze względów estetycznych i smakowych) jest wręcz obowiązkowy.



Składniki
  • 1 awokado
  • 1 mango
  • 1 malutka czerwona cebula
  • sól, pieprz - do smaku
  • imbir, majeranek - suszone (pasują idealnie!)
  • 2 gałązki natki pietruszki
  • sok z cytryny

Wykonanie

Wszystkie składniki pokroić, przyprawić i dobrze wymieszać. Polać sokiem z cytryny, posypać posiekaną natką pietruszki. I gotowe!

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz